Tartalom megjelenítő

Online számlanyitás magánszemélyeknek - Raiffeisen Bank

Online számlanyitás magánszemélyeknek

Online számlanyitás szelfivel myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül vagy VideóBankár segítségével.
 

Töltsd le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
 
 


Nyisd meg a myRaiffeisen appot és kattints a Számlanyitás gombra. 

 

  Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban

Online számlanyitás Videóbankárral

Ki tud számlát nyitni?
  • 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel ÉS
  • akinek nincs még lakossági bankszámlája, értékpapírszámlája vagy hitele bankunknál.
Mikor lehet számlát nyitni?
  • 0-24 órában elérhető
  • Munkanapokon 8.00-20.00 óra között
Milyen okmány szükséges?
  • új típusú 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • kártya formátumú személyazonosító igazolvány vagy útlevél
Milyen eszköz szükséges?
  • NFC képes mobiltelefon*
  • Mobil, tablet vagy számítógép
Milyen számlák nyithatóak?
  • Választható számláink: Aktív, Yelloo, Premium Banking és Premium Banking Plus számla
  • Választható számláink: Aktív, Yelloo, Premium Banking, Premium Banking Plus és Kapcsolat számla
Kivel veszt részt?
  • Önállóan szelfi segítségével végezhető el az igénylés
  • Videóbankár segítségével végezhető el az igénylés
Számlanyitás Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak. Számlanyitást követően a szerződéseket emailben fogja megkapni.

 

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Lenyíló - Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Hasznos infók a Videobankos számlanyitáshoz

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumok elérési útját is itt tüntetjük fel. 

A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Tartalom megjelenítő