Online számlanyitás - Raiffeisen BANK
Tartalom megjelenítő
Online számlanyitás magánszemélyeknek - Raiffeisen Bank
Online számlanyitás szelfivel myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül vagy VideóBankár segítségével.
Töltsd le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
Nyisd meg a myRaiffeisen appot és kattints a Számlanyitás gombra.
Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban |
Online számlanyitás Videóbankárral |
|
Ki tud számlát nyitni? |
|
|
Mikor lehet számlát nyitni? |
|
|
Milyen okmány szükséges? |
|
|
Milyen eszköz szükséges? |
|
|
Milyen számlák nyithatóak? |
|
|
Kivel veszt részt? |
|
|
Számlanyitás | Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak. Számlanyitást követően a szerződéseket emailben fogja megkapni. |
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
Lenyíló - Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések
Hasznos infók a Videobankos számlanyitáshoz
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
- Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
- Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
- Lakcímkártya
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.
- Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
- iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
- Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
- Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
- Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
- Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
- Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
- Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
- Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
- Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
- Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
- Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
- A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumok elérési útját is itt tüntetjük fel.
A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.