Internetbank - DirektNet - Raiffeisen BANK

Tartalom megjelenítő

Internetbank - DirektNet

Sorban állás nélkül, bármikor biztonságosan intézheti pénzügyeit az internetbankon.

Hogyan változott a belépés a DirektNetbe?

Megváltozott a DirektNet bejelentkezési képernyője.

  • A Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően jelenik meg a Jelszó mező.
  • Ha Ön használja a Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően a Hitelesítési azonosító mező jelenik meg egy azonosító számmal. Ez a hitelesítési azonosító szám szerepel a Mobil Alkalmazásban megjelenő értesítés szövegében is. Az értesítésben az Igen gombra nyomva hagyhatja jóvá a DirektNet belépést.

A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód.

Tudjon meg többet a Mobil-token aktiválásáról és használatáról a gombra kattintva!

Megnézem, hogy működik a Mobil-token?


Hogyan változott a megbízások aláírása?

  • A megbízásokat (pl. átutalás) a képernyő alján az egyes nyomógombokra kattintva indíthatja el, írhatja alá.
  • Ha Ön használja a Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód (vagy Hardver token) helyett a Mobil-tokent, azaz
    • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
    • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást is használhat pl. az átutalás aláírásához.

Tudjon meg többet a Mobil-token használatáról a gombra kattintva!

Megnézem, hogy működik a Mobil-token?

 

Egyetlen Direkt Azonosítóval több számla is elérhető

Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy

  • bármely Direkt Azonosítóval beléphet a DirektNetbe, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
  • A Mobil-tokennel minden számlán (kivéve értékpapír-számlák) aláírhatja megbízásait.
  • Amennyiben nem szeretné használni a Mobil-tokent, úgy a megbízások hitelesítéséhez kizárólag az egyes Direkt Azonosítókhoz korábban beállított hitelesítési eszközt (Jelszó, egyszer használatos SMS jelszó, Hardver token) használhatja.
  • A telefonos ügyfélszolgálat azonosításhoz kötött szolgáltatásait továbbra is a különböző számlákhoz tartozó Direkt Azonosító és Direkt PIN kódokkal érheti el.

Önnek ajánljuk a DirektNet internetbanki szolgáltatást, ha

  • előnyben részesíti az online ügyintézést,
  • biztonságos megoldást keres,
  • sajnálja az idejét sorban állással tölteni.

Azért érdemes a DirektNet internetbankot használnia, mert

  • bármikor megnézheti bankszámlája aktuális egyenlegét,
  • átutalásokat, betétlekötést indíthat, devizát válthat azonnali árfolyamon,
  • módosíthatja, törölheti aktív állandó átutalási megbízásait, valamint megtekintheti a megbízások részleteit,
  • megtekinthetik zárolt és call számláikat, valamint inkasszós számlájuk egyenlegét, tranzakciós naplóját,
  • az internetbank biztonságos, mivel a megbízásokat teljesítés előtt már Mobil-tokennel (5 számjegyű Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomat vagy iOS arcfelismerő azonosítással) is hitelesítheti,
  • nemcsak időt, hanem pénzt is megtakaríthat, mert a tranzakciós díjak nagyon kedvezőek.

Igényeljen DirektNet hozzáférést, hogy Ön is élvezhesse az internetes banki ügyintézés kényelmét!

Az internetbank biztonságos használatához kérjük, olvassa el tanácsainkat:

  • A vállalkozás számláihoz kizárólag csak a Direkt Azonosító és Jelszó (vagy Hardver token), vagy Mobil-tokenes hitelesítési móddal (Mobil-token PIN kód, ujjlenyomat vagy FaceID azonosítás) lehet hozzáférni.
  • Tekintsen gyanakodva minden olyan levélre, amely személyes banki adatainak ellenőrzésére vagy elküldésére szólít fel. Bankunk nem küld a DirektNet belépési oldalára mutató linket tartalmazó e-mailt ügyfeleinek, és soha nem kéri e-mailben azonosítóit. Az ilyen tárgyú megkeresésekre ne reagáljon.
  • DirektNet Azonosítóját, Jelszavát, Mobil-token PIN kódját csak az Ön által, a böngésző címsorába beírt www.raiffeisen.hu címről elérhető DirektNet belépési oldalon adja meg, egyéb linket ne használjon!
  • A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink Öntől csak az azonosítóját kérhetik.
  • Védje számítógépét tűzfallal, rendszeresen frissített víruskereső programokkal. Számítógépes bűnözők a számítógépre észrevétlen feltelepülő ún. trójai program segítségével szerzik meg fontos azonosítóikat és jelszavakat. Vigyázzon személyes azonosítójára és kódjaira!
  • A szerződéskötéskor kapott DirektNet aktiváló kódját, illetve a szolgáltatás aktiválása után megadott Jelszavát vagy Mobil-token PIN kódját senkinek ne adja meg. Ne készítsen olyan feljegyzést (számítógépén és mobiltelefonján sem), amely illetéktelen kezébe kerülve lehetővé teszi a belépést az Ön nevében!
  • Internetböngészője ne jegyezze meg az Ön Jelszavát. Ha Ön az internetet olyan böngészővel éri el, mely lehetőséget ad a jelszó automatikus megjegyzésére (a böngésző az adott weblaphoz tartozó jelszót eltárolja, így a következő alkalommal nem kell újra begépelnie), akkor a DirektNet elérése esetén ne engedélyezze a programnak a jelszó tárolását!
  • Mindig a kilépés gombbal jelentkezzen ki a rendszerből, ne a böngésző bezárásával.

További tippjeink:

  • Lekötött betéteinek határidejét nyomon követheti, a betét felszabadulást követően mihamarabb újra lekötheti, az Internet Brokering szolgáltatás segítségével befektetési megbízást is adhat.
  • Ha kíváncsi korábbi bankszámlakivonatára, egy évre visszamenőleg itt megtalálja.

Amennyiben Ön rendelkezik Raiffeisen bankszámlával:

 

Igényeljen Direkt szolgáltatást gyorsan és egyszerűen VideoBankon keresztül!

VIDEOBANKON INTÉZEM

  Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  Beállítjuk a szolgáltatást, melyről sms tájékoztatást küldünk mobiltelefonjára.

Amennyiben Ön még nem rendelkezik Raiffeisen bankszámlával:

  Kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  TIPP: Válassza a Vállalkozói Aktív Számlát, így ingyenessé teheti a számlavezetést.
  A számlanyitással egy időben igényeljen DirektNet internet banki hozzáférést.
  A DirektNet aktiválásához egyszer használatos aktiváló kódot küldünk sms üzenetben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.