Partnerkezelés - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
Internetbanki és mobilalkalmazási elektronikus szolgáltatás
- myRaiffeisen mobilapplikáció
- myRaiffeisen portál
- Apple Pay
- RaiPay
- Google Pay
- VideoBank szolgáltatás hiteltermékekre
- VideoBank ügyintézés
- Raiffeisen DirektNet
- Raiffeisen Online Broker
- SMS-szolgáltatás - Mobil Banking
- Internet Brokering
- Devizaváltás azonnali árfolyamon
- Telefonos banki szolgáltatás - Raiffeisen Direkt
- ATM (bankautomata) szolgáltatások
- Elektronikus számlakivonat
- Biztonságos internetes kártyás vásárlás
Tartalom megjelenítő
Tájékoztató a DirektNeten és myRaiffeisenben mentett kedvezményezettek szinkronizálásáról
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Raiffeisen DirektNet , Internetbankban a mentett kedvezményezettek megjelenítése 2021.06.10-i. nappal módosul.
Jelenleg az Ön által mentett kedvezményezetteket akkor is látja, ha egy másik szerepkörre vált (pl. egy másik számlára, amin meghatalmazott). A fent megjelölt dátumot követően csak az adott szerepkörhöz mentett kedvezményezettek lesznek láthatóak.
A Raiffeisen DirektNet, internetbankban és a myRaiffeisen mobilapplikációban mentett kedvezményezetteket 2020. november 24-től egységesítettük, szinkronizáltuk.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
A jövőben a DirektNeten és a myRaiffeisen applikációban is ugyanazokat a kedvezményezetteket láthatja, azzal a különbséggel, hogy míg a DirektNeten a deviza utaláshoz felvett kedvezményezettek is megjelennek, addig a myRaiffeisen csak azokat jeleníti meg, akiknek - az applikációból - forint tranzakció vagy SEPA utalás indítható. A kedvezményezettek adatai - függetlenül attól, hogy azok mentése, módosítása vagy törlése a kettő rendszer közül melyikben történik - mindkét rendszerben azonnal frissülnek.
Fontos teendő!
Az adatszinkronizálás nyomán megjelenő, hibás számlaszámot tartalmazó kedvezményezetteket a Bank nem törölheti ki. Ezért kérjük Önt, ha olyan - korábban elmentett - kedvezményezettet lát, ahol nem aktuális a számlaszám, haladéktalanul törölje ki vagy módosítsa azt a DirektNeten vagy a myRaiffeisen mobilapplikációban!
Felhívjuk a figyelmét, ha hibás számlaszámra indít utalást, az elutalt pénzt illetéktelen kaphatja meg!
Így törölheti, szerkesztheti a kedvezményezettet
- A DirektNeten az Ügyintézés/Beállítások/Kedvezményezettek menüpontban a kiválasztott kedvezményezett neve melletti Töröl gombra kattintva törölheti, a Módosít gomra kattintva pedig átírhatja a kedvezményezett adatait.
- A myRaiffeisen applikációban az átutalás indításakor jelennek meg a kedvezményezettek. Válassza ki azt kedvezményezettet, amit módosítani vagy törölni szeretne. A név jobbra húzásával megjelenő Módosít ikonra nyomva, szerkesztheti vagy a jobb felső sarokban található kuka ikonra kattintva törölheti a kedvezményezettet.
Az egységesített kedvezményezett adatbázis miatt
- a korábban kizárólag Raiffeisen DirektNeten mentett kedvezményezettek - akiknek forint tranzakció vagy SEPA (euró) utalás indítható - megjelennek a myRaiffeisen applikációban is, (A myRaiffeisen applikáció a jelenleg ott elérhető forint tranzakciók és SEPA utalás - egyéb devizautalás nem - funkciókhoz kiválasztható kedvezményezetteket jeleníti meg.)
- a korábban kizárólag myRaiffeisen applikációban szereplő kedvezményezettek megjelennek a DirektNeten mentett kedvezményezettek között is.
- Ha egy kedvezményezettet mindkét felületen külön-külön elmentett, de a kettő akár egyetlen karakterben (pl. Anyu és Anyú) vagy adatban (pl. számlaszám, stb.) is eltér, az a kedvezményezett mindkét felületen kétszer szerepel majd.
- Ha egy - 2019 májusa előtt mentett - kedvezményezettet csak az egyik felületen törölt, úgy azt mindkét felületre visszatöltjük, vagy
- ha csak az egyik felületen módosította (pl. nevet, számlaszámot, stb.), úgy azok a módosítás előtti és utáni állapotban is megjelennek majd mindkét felületen "(név)_1" elnevezéssel (pl. Apu és Apu_1 néven).
- A myRaiffeisenben - ahogy ez a DirektNeten már megszokott - a számla felett rendelkezői joggal bíró ügyfelek (pl. számlatulajdonos, meghatalmazott) ugyanazt az egységes kedvezményezett listát érik majd el.
Amennyiben 2020. október 24-től már mindkét felületet (a myRaiffeisent és a DirektNetet) használta legalább egyszer, mindkét helyen több kedvezményezett fog megjelenni. Ennek oka, hogy az adatbázis egységesítésével mindkét rendszerben szereplő összes kedvezményezettet megjelenítünk.
A DirektNeten
- ahogy eddig is, egy elmentett kedvezményezettnek indított utolsó 5 utalás adatait (összeget és a közleményt is) a rendszer automatikusan elmenti, és ezek új utalás esetén "sablonként" ismét felhasználhatók.
- Változás az, hogy
- ez akkor is megtörténik, ha Ön a saját számlájáról, vagy - meghatalmazottként - más számlájáról utal,
- ez akkor is megtörténik, ha a myRaiffeisen applikációból utal, de itt - jelenleg - üres mezővel kerül mentésre az összeg és a közlemény.
Ezért a jövőben előfordulhat az, hogy ha egy kedvezményezettnek a myRaiffeisenből is indított utalásokat, akkor ha szeretné betölteni a korábbi utalás adatait, a DirektNeten üres összeg és közlemény mezők is megjelennek.
A myRaiffeisen mobilapplikációban
- egyelőre automatikusan elmentünk minden új kedvezményezettet az adatok (név, számlaszám, stb.) rögzítését követően, és ezek a DirektNeten is megjelennek,
- új kedvezményezett megadásakor kötelező lesz a rövidített név mező kitöltése.
A kedvezményezettek közötti kereséshez használhatja a kereső mezőt az oldal tetején, ami iOS készüléken a képernyő lefelé húzásával jelenik meg.
Egy korábbi utalást (sablonként használva) bármikor könnyen megismételhet. Ehhez a számlatörténetben nyomjon arra az utalásra, amit szeretne megismételni. Ekkor megjelennek az utalás részletei, és a képernyő alján az Újraküldés gombra nyomva elindíthatja az utalást, ahová már betöltöttük a korábbi utalási adatait, az összeget és a közleményt azonban még módosíthatja.
DOKUMENTUMOK