A Raiffeisen Bank weboldala sütiket használ az oldal működtetése, a használat megkönnyítése, az oldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
Kérjük, engedélyezze az Önnek megfelelő sütibeállításokat.
Célzó- és egyéni tartalmakhoz szükséges sütik
Ezek a sütik információt adnak arról, hogy mely termékeink, szolgáltatásaink és ajánlataink lehetnek relevánsak Önnek. Ezeket az adatokat annak érdekében használhatjuk fel, hogy célzott, egyéni tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek, és javítsuk a személyre szabott üzeneteink tartalmát.
Funkcionális sütik
Lehetővé teszik, hogy a honlap emlékezzen az Ön korábbi döntéseire; például arra, milyen nyelvet állított be, a keresésekor hány darab eredményt jelenített meg, vagy a honlap akadálymentes változatát választotta-e. Ezek hozzájárulnak a honlapunk gördülékeny és személyre szabottabb használatához is.
Statisztikai sütik
Információkat gyűjtenek arról, hogy Ön és az oldallátogatók hogyan használják a honlapunkat, például mely oldalakat nézték meg, mely linkekre kattintottak. A sütik segítségével összegyűjtött információk elemzését arra használjuk, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, fejlesszük termékeinket. Ezen információk anonimek, egyikük sem használható fel az Ön azonosítására.
Alapműködést biztosító sütik
Elengedhetetlenek az oldal zökkenőmentes böngészéséhez, és lehetővé teszik a honlap funkcióinak használatát. Ez a beállítás mindig be van kapcsolva, mert a sütik adatai szükségesek a honlap működéséhez.
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy Online Vitarendezési Platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.
A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, így a Raiffeisen Bank Zrt.-re is, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel.
A fogyasztó a Rendelet szerint Online Vitarendezési Platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult. Az online platformon keresztül történő vitarendezést a Bank jogosult visszautasítani.