Mobil Banking szolgáltatás vállalatoknak- Raiffeisen BANK - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
Elektronikus szolgáltatások
- Raiffeisen Fizetési Megoldások
- Innovatív fizetésforgalmi szolgáltatások
- Raiffeisen Electra
- MultiCash
- Készpénzbefizető bankautomata (ATM)
- RaiPay
- Fizessen Google Pay-jel
- Apple Pay a Raiffeisen Banknál
- Mobil Banking
- Videobank szolgáltatás
- Számlanyitási kérelem indítása online és eKYC
- e-FINANCE
- Online Vámfizetés
- Telefonos ügyfélszolgálat - Raiffeisen Direkt
- Finistic pénzügyi menedzser
Tartalom megjelenítő
Mobil Banking szolgáltatás vállalatoknak
Kézben tartott biztonság
Pénzügyi tranzakcióinak folyamatos ellenőrzéséhez a Raiffeisen Mobil Banking kényelmes és egyszerű megoldást kínál Önnek.
Szolgáltatásunkkal nagyobb biztonságban tudhatja bankszámláját, még biztonságosabbá válik a bankkártya használata, illetve az interneten, telefonon és önkiszolgáló terminálon megadott tranzakciók lebonyolítása.
Mobil Banking szolgáltatásunkkal - SMS üzenetek formájában - azonnali és pontos információkat kaphat:
-
bankkártya műveletekről (készpénzfelvétel, vásárlás) és limitekről,
-
bankszámla eseményekről (terhelés, jóváírás) és egyenlegről,
-
telefonon és interneten végzett műveletekről
így kiszűrheti az esetleges, illetéktelenül lebonyolított tranzakciókat.
Az alábbi táblázat alapján tájékozódhat, hogy a Bankszámlán történt terhelés/jóváírás esetén melyek azok a tranzakciótípusok amelyekről SMS-ben értesítjük Önt:
Terhelés a számlán | Jóváírás a számlán |
---|---|
Készpénz kifizetés (HUF) | Készpénz befizetés (HUF) |
Készpénz befizetés automatába | |
Valuta kifizetés | Valuta befizetés |
Konverziós kifizetés | Konverziós befizetés |
Pénztári átvezetés | Pénztári átvezetés |
Egyenlegátvezetés | Egyenlegátvezetés |
Utazási csekk tranzakció | Utazási csekk tranzakció |
Deviza terhelés | Deviza jóváírás |
Konverzió | Konverzió |
Csekk beszedés | Csekk beszedés |
Saját számlák közötti átutalás | Saját számlák közötti átutalás |
Bankon belüli átutalás | Bankon belüli átutalás (saját számlák között) |
Forintátutalás (bankon kívülre történő) | Forint jóváírás (Bankon kívülről érkező) |
VIBER átutalás | |
Csoportos beszedési megbízás | |
Állandó átutalás | |
Postai átutalás | |
Azonnali beszedés | Azonnali beszedés |
Értékpapír befektetés | |
Értékpapír forgalmazás | Értékpapír forgalmazás |
Hiteltörlesztés - tőkerész | |
Hiteltörlesztés kamata | |
Kölcsön folyósítás | |
Betétlekötés | Betétmegszüntetés |
Befektetési jegy vétel | Befektetési jegy visszaváltás |
Egyéb terhelés | Egyéb jóváírás |
Testre szabott szolgáltatás
A Mobil Banking szolgáltatás az Ön igényei szerint alakítható.
-
Mindhárom magyar GSM szolgáltató ügyfelei igénybe vehetik szolgáltatásunkat, és lehetőség van kompatibilis külföldi GSM szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefonszám megadására is.
-
Bankunknál vezetett bármelyik bankszámlájáról és bankkártyájáról kaphat információkat.
-
A bankszámlaszámhoz, illetve a bankkártyaszámhoz rendelhető egy-egy szöveges azonosító is, így a számok helyett az Ön által megadott elnevezéssel érkezik az SMS üzenet.
-
Megadhatja, hogy melyek azok a tranzakció típusok és információk, amelyeket Ön figyelemmel kíván kísérni, így az Önt érdeklő eseményekről kap automatikusan SMS-t.
-
Beállítható értesítések:
-
belföldi és külföldi bankkártya tranzakciókról,
-
készpénzfelvételi és vásárlási tranzakciókról,
-
sikeres és sikertelen bankkártya műveletekről,
-
adott összeghatár feletti műveletekről,
-
- Beállíthatja a bankszámlaegyenleg küldésének gyakoriságát.
- Bármikor lekérheti az aktuális felhasználható bankszámlaegyenlegét, továbbá a bankkártyához tartozó napi készpénzfelvételi és vásárlási limitet, illetve az adott napon még kártyával igénybe vehető összeget.
- A Mobil Banking szolgáltatás beállításait bármikor díjmentesen megváltoztathatja személyesen bankfiókjainkban, vagy Direkt PIN kódjával a Raiffeisen Direkt 24 órás telefonos ügyfélszolgálatunknál.
A szolgáltatás igénylése
Önnek nincs más dolga, mint hogy kitöltse és bankfiókunkban leadja a Mobil Banking Igénylőlapot (letölthető a jobb oldali menüből).
Egy adatlapon egy bankszámlája és egy bankkártyája vonható be a Mobil Banking szolgáltatásba. Amennyiben több számlájára és több kártyájára is igényli a szolgáltatást, úgy további adatlapok kitöltésével teheti ezt meg (az elfogadó nyilatkozatot elegendő csak az első igénylésnél aláírnia és leadnia, a továbbiakban nincs rá szükség) (letölthető a jobb oldali menüből).
A szolgáltatás módosítása
Amennyiben meg szeretné változtatni a Mobil Banking szolgáltatás beállításait, úgy ezt bármikor megteheti bankfiókjainkban az adatlap kitöltésével, vagy Direkt PIN kódos azonosítást követően telefonos ügyfélszolgálatunknál: 06-80-488-588