INTERNETBANKI ÉS MOBILALKALMAZÁSI SZOLGÁLTATÁS- MYRAIFFEISEN PORTÁL

myRaiffeisen portál internetbank

Online egy helyen, átlátható módon kezelhető pénzügyek
INTERNETBANKI ÉS MOBILALKALMAZÁSI SZOLGÁLTATÁS- MYRAIFFEISEN PORTÁL

myRaiffeisen portál internetbank

Online egy helyen, átlátható módon kezelhető pénzügyek

Netbank sunset - Megújul a Raiffeisen internetbankja

Megújul a Raiffeisen internetbankja

Minden internetbanki szolgáltatást egy helyen, kényelmesen elérhet a myRaiffeisen portálon.
Legyen szó napi pénzügyekről vagy online ügyintézésről, az új felületen online mindent megtalál. Hozzáférhet az elektronikus banki dokumentumaihoz és személyre szabott ajánlatokhoz is.

 

A honlapon 2025. február 20-tól a DirektNet helyett a myRaiffeisen portál gombra kattintva tud az

internetbankba belépni.Továbbra is a jelenlegi belépési azonosítóit használhatja.

 

A csalások megelőzése érdekében ne használja az internetbankot e-mailben, SMS-ben vagy közösségi médiában kapott linken keresztül. Mindig közvetlenül a bank hivatalos honlapjáról nyissa meg.

myRaiffeisen Portál - Component Grid

Kényelmes és biztonságos

Az összes internetbanki funkciót egy felületről érheti el kétfaktoros azonosítással.

Egyszerű navigálás

A megszokott belépési oldalon a jelenlegi azonosítóival éri el a portált.

Folyamatosan fejlődik

Rendszeresen újabb funkciókkal bővül a portál, hogy minél több ügyet intézhessen online.

myRaiffeisen Portál - Funkciók

A megszokott internetbanki funkciókon túl a myRaiffeisen portálon: 
 

  1. Okmánymódosítást kezdeményezhet
  2. Banki igazolásokat igényelhet online
  3. Megtekintheti a banki dokumentumait
  4. Böngészhet a termékajánlatok között
  5. Személyre szabott, hasznos információkat kaphat


Az elérhető szolgáltatások listáját az aktuális Hirdetmény tartalmazza.

myRaiffeisen Portál - Mi változik?

Modernebb lett és új funkciókkal bővült az internetbank, amit myRaiffeisen portál néven érhet el. 
 

Ami változatlan:
 

  • a belépés módja,
  • belépési azonosítója (Direkt Azonosító),
  • jelszava,
  • beállított jogosultságai.
     

myRaiffeisen Portál - Technikai feltételek

Ajánlott webböngészők:
 

  • Google Chrome: 81.0+
  • Mozilla Firefox: 85.0+
  • Safari: 13.0+
  • Microsoft Edge: 87.0+
  • Opera: 73.0+
  • Internet Explorer - nem támogatott 


A gördülékeny használathoz javasoljuk mindig a legfrissebb verziójú böngésző használatát.
Windows XP operációs rendszerből nem támogatjuk a megjelenítést.

Internetbank

myRaiffeisen Portál

Lépjen be, és imserkedjen meg a myRaiffeisen portállal.

Lenyíló - myRaiffeisen portál

Gyakran Ismételt kérdések és válaszok

Amennyiben rendelkezik a Bank bármely Elektronikus csatornájához szükséges (8 jegyű) Direkt Azonosítóval, úgy automatikusan a portál elérhető az Ön számára.
Ha még nincsen internetbanki szolgáltatása, bankfiókban tud igényelni.
 

A felület aktiválásához az alábbiak szükségesek: 

  • 8 számjegyű Direkt Azonosító, amit az Elektronikus Csatorna igénylőlapon, a fiókban kapott ügyfélkártyán vagy a bankkártya kísérőlevélben megtalál. 
  • 4 számjegyű, egyszer használatos Digitális Csatorna aktiváló kód, amelyet igénylésekor a banknál bejelentett telefonszámára küldött SMS-ben kap meg.

Az aktiváláshoz 

  1. a belépő oldal aktiválás fülén adja meg 8 számjegyű Direkt Azonosítót és az SMS-ben kapott Direkt Csatorna aktiváló kódot, majd
  2. adjon meg egy bejelentkezési jelszót. 

Aktiválást követően a Direkt Azonosítója és beállított jelszava segítségével tud a felületre belépni. 

Biztonságosan bejelentkezhet akár

  • Direkt Azonosítóval, Jelszóval és Mobil-tokennel (myRaiffeisen mobilapplikációval)
  • Direkt Azonosítóval, Jelszóval és egyszer használatos SMS kóddal
  • Hardver-tokennel

Ha számlatulajdonosként vagy meghatalmazottként kettőnél több internetbanki hozzáférési jogosultsággal is rendelkezik, úgy bármelyik Direkt Azonosítójával belépve elérheti az összes hozzáférését.

Ha elveszti, elfelejti vagy letiltásra kerül

  • a Direkt Azonosítóhoz kapcsolódó jelszava vagy
  • akár lejárt az SMS-ben kapott egyszer használatos Digitális Csatorna aktiváló kódja

kérjen új Digitális Csatorna aktiváló kódot telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy bármelyik Raiffeisen bankfiókban. 

Ha elfelejtette a jelszavát, de a myRaiffeisen mobilapplikációba be tud lépni, ott is megadhatja új jelszavát. 

A jelszó módosítása a myRaiffeisen mobilapplikációba történt bejelentkezés után az alábbi lépésekkel végezhető el. 

  1. Nyomjon a Profil ikonra, majd az Adatvédelem és biztonság menüpontban nyomjon a jelszó módosítás gombra. 
  2. Biometrikus vagy PIN kódos azonosítást követően kérjük, írja be a Raiffeisen Banktól SMS-ben kapott négyszámjegyű Aktiváló PIN kódot. 
  3. Az Aktiváló PIN megadása után beállíthatja az új jelszavát. 
  4. Erősítse meg új jelszavát annak ismételt beírásával.
  5. A sikeres folyamat végén az erről szóló üzenet megjelenésével egyidőben az új jelszó automatikusan beállításra kerül. 

A portál bal felső sarkában láthatja annak az ügyfélnek a nevét, akinek a nevében eljárhat a portálon. Ha több ügyfél számlájához is van hozzáférése, az ügyfélnévre kattintva megnyithatja az ügyfélprofil választó felületet, ahol láthatja a hozzáféréseit, szerepköreit.

A megbízások aláírásakor mindig az adott hozzáféréshez használt jelszavát kell megadnia. Mobil-tokennel minden hozzáféréshez kapcsolódóan kényelmesen és egyszerűen hitelesítheti megbízásait

Igen, minden eddig rendelkezésre álló funkció elérhető, sőt bővítettük is online elérhető szolgáltatásainkat.

Tab - dokumentumok


A myRaiffeisen portállal kapcsolatos észrevételeit, kérjük írja meg a info@raiffeisen.hu címre.


 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben,
látogasson el a KiberPajzs honlapra