Díjnyertes Számla 1 - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
Tartalom megjelenítő
Széfszolgáltatás
Széfszolgáltatás - a legmegfelelőbb választás Önnek, ha szeretné exkluzív környezetben, kiemelt biztonságban tartani értéktárgyait.
Ki veheti igénybe a széfszolgáltatást?
- Lakossági ügyfelek
- Premium ügyfelek
- Private Banking ügyfelek
- Kis- és Középvállalkozói ügyfelek
- Nagyvállalati ügyfelek
Miért érdemes a széfszolgáltatásunkat használnia?
kiemelten biztonságos körülmények között óvjuk értéktárgyait | |
nem szükséges otthonában őriznie a hivatalos dokumentumait | |
előre tervezhető, fix havidíjas szolgáltatás | |
személyes igényeinek megfelelően több széfméret közül tud választani és akár külön is tudja kezelni vagyontárgyait |
|
egyedi biztosítási összegeket vehet igénybe az értékeihez | |
igényei szerint hozzáférést adhat más személyeknek is |
Mi szükséges hozzá?
- Forint bankszámlával kell rendelkeznie bankunknál, melyet akár online is meg tud nyitni.
Milyen méretű széfek közül választhat?
Egyedi igényeinek megfelelően többféle széfméret közül választhat, akár több különböző rekeszt is.
Űrlap
Tartalom megjelenítő
Ajánljuk még
Díjnyertes Számla
A Bank új bankszámla díjcsomagot vezet be Aktív számla néven. Ezzel párhuzamosan a Bank nem forgalmazottá teszi az alábbi számla díjcsomagokat: Aktivitás 3.0, Díjnyertes, Mindennapok 2.0, Bázis 2.0, Online számla.
Az új Aktív számla 2024.11.21-én 18 órától igényelhető, míg az Aktivitás 3.0, Díjnyertes, Mindennapok 2.0, Bázis 2.0, Online számlák ugyanezen időpontot megelőzően igényelhetőek.
EZT A SZÁMLÁT AJÁNJUK, HA
- fizetése bankszámlára érkezik
- aktívan bankol online: vásárol, használja a netbankot vagy mobilbankot
- bankkártyával fizet, készpénzt vesz fel
NYISSA MEG MOST ÉS MEGAJÁNDÉKOZZUK
50 000 Ft-tal hűségért
- Nyisson számlát 2024. december 18-ig
- Vállaljon 1 év hűséget: Hűségprogram regisztráció után néhány kattintással
- Vásároljon új bankkártyával 5x1 000 Ft-ért 2025. január 17-ig
Legkésőbb 2025. február 07-ig utaljuk számlájára az 50 000 Ft jóváírást.
3 hónapos RTL+ előfizetéssel
- Szurkoljon velünk a BL focimeccseken
- Promóciós kódot a Hűségprogramban éri el
- Csak regisztrálni kell a számlanyitás után, nincs más feltétel
Akár 10 000 Ft-tal vásárlásai után
- Miután regisztrált Hűségprogramunkban, pénzvisszatérítést kaphat
- 2025. január 17-ig új bankkártyájával fizetett vásárlásai 10%-át, max. 10 000 Ft-ot visszatérítünk
A visszatérítést a jóváírással együtt legkésőbb 2025. február 17-ig utaljuk számlájára.
Egy szelfivel is megnyithatja új számláját akár 20 perc alatt
Töltse le most a myRaiffeisen mobilapplikációt!
HOGYAN NULLÁZHATJA LE SZÁMLA KÖLTSÉGEIT?
- akciósan 0 Ft számlavezetés, ehhez mindössze 2 feltételt kell teljesíteni havonta az alábbiak közül:
- havonta minimum a mindenkori bruttó havi minimálbérnek megfelelő jóváírás, azaz 266 800 Ft érkezik a számlára akár két részletben,
- 1 db eseti átutalást megad a myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül,
- minimum 20 db kártyás vásárlást végez
- 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 50 ezer forintig1
- 0 Ft a beszedések teljesítésének díja
- 0 Ft belföldi és külföldi vásárlás betétikártyával
- 0 Ft akciónkban a VertiCard betéti kártya kibocsátási díja2
- 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja
- 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről 3
Nyilatkozzon az ingyenes készpénzfelvételről egyszerűen, néhány kattintással a netbankon vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban!
Díjnyertes Számla havi számlavezetési díja:
Két feltétel együttes teljesítése esetén | Egy feltétel teljesítése esetén | Feltétel-teljesítés hiányában | |
Havi számlavezetési díj/számla |
Akciós díj: Nem akciós díj: |
1 446 Ft | 2 908 Ft |
EBKM: 0,01%
1 A 50 000 Ft feletti összegre a díj 0,3%, maximum 10 000 Ft.
2 Az akció 2024. december 31-ig érvényes. A 2024. április 1-jén hatályos kondíciók alapján a 2. évtől az éves díj 7 780 Ft, a 2. kibocsájtástól a kibocsátási díj 4 230 Ft.
3 A nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV.
törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.
SZELFIS SZÁMLANYITÁS LÉPÉSEI
A myRaiffeisen mobilapplikációnkkal gyorsan, papírmentesen nyithat bankszámlát egy szelfivel, néhány egyszerű lépésben!
- Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
- Nyissa meg az applikációt, és kattintson a képernyőn a számlanyitás gombra, és mehet!
- Válassza ki az Aktivitás 3.0 számlát, majd válasszon bankkártyát is!
- Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
- Fotózza be okmányait, készítse el szelfijét!
- Írja alá a szerződését!
Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak.
Számlanyitást követően a szerződéseket e-mailben fogja megkapni.
A szelfis számlanyitás feltételei:
- betöltött 18. életév
- Magyarországon kibocsátott chipes személyi igazolvánnyal, lakcímkártyával, vagy útlevéllel magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni
- NFC képes mobiltelefon
- nincs a számlanyitáskor élő Raiffeisen bankszámlája, hitelszerződése vagy értékpapírszámlája
Töltse le most a myRaiffeisen mobilapplikációt!
Mobilján erre a gombra kattintva:
Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?
A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.
Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?
A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.
Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?
Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Az applikációban alapértelmezetten a személyi igazolványodat kell fotóznod, a „Váltás útlevélre” felirat megnyomásával válthatsz útlevél fotózásra. Amennyiben személyi igazolványod vagy útleveled fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.
Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?
Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.
Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?
Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.
Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?
Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.
Mikortól tudom használni a számlát?
A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)