Tartalom megjelenítő

Online számlanyitás magánszemélyeknek - Raiffeisen Bank

Online számlanyitás magánszemélyeknek

Online számlanyitás szelfivel myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül vagy VideóBankár segítségével.
 

Töltsd le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
 
 


Nyisd meg a myRaiffeisen appot és kattints a Számlanyitás gombra. 

 

  Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban

Online számlanyitás Videóbankárral

Ki tud számlát nyitni?
  • 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel ÉS
  • akinek nincs még lakossági bankszámlája, értékpapírszámlája vagy hitele bankunknál.
Mikor lehet számlát nyitni?
  • 0-24 órában elérhető
  • Munkanapokon 8.00-20.00 óra között
Milyen okmány szükséges?
  • új típusú 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvány
  • kártya formátumú személyazonosító igazolvány vagy útlevél
Milyen eszköz szükséges?
  • NFC képes mobiltelefon*
  • Mobil, tablet vagy számítógép
Milyen számlák nyithatóak?
  • Választható számláink: Aktív, Yelloo, Premium Banking és Premium Banking Plus számla
  • Választható számláink: Aktív, Yelloo, Premium Banking, Premium Banking Plus és Kapcsolat számla
Kivel veszt részt?
  • Önállóan szelfi segítségével végezhető el az igénylés
  • Videóbankár segítségével végezhető el az igénylés
Számlanyitás Amennyiben a feltételek adottak, akár pár percen belül megnyílhat a számla. Egyéb esetekben, amikor további feldolgozási lépések szükségesek, munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül, ezen időszakon kívül indítottak pedig a következő munkanap 9:00 óráig teljesülnek.

 

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Lenyíló - Szelfis számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Hasznos infók a szelfis számlanyitáshoz

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezel a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényeddel keresd fel bankfiókjaink valamelyikét.

Az igénylés elindításához: NFC képes személyazonosító igazolvány, NFC képes mobiltelefon 

  • Android: 7.0, vagy annál magasabb operációs rendszer
  • IOS: 15.0, vagy annál magasabb operációs rendszer
     

A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmány rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.

A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.

Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Amennyiben személyi igazolványod fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.

Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi a beolvasás elejét és végét.

Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.

Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában. 

Amennyiben a feltételek adottak, akár pár percen belül megnyílhat a számla. 
Egyéb esetekben, amikor további feldolgozási lépések szükségesek, munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül, ezen időszakon kívül indítottak pedig a következő munkanap 9:00 óráig teljesülnek.
A sikeres számlanyitásról a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást, amely tartalmazza a myRaiffeisen mobilapplikáció aktiválásához szükséges információkat. A számlát a mobilapplikáció aktiválása után azonnal használhatod. 
Ezen kívül az e-mailben megtalálod a myRaiffeisen portál elérhetőségét is, ahonnan elérhetőek a számlanyitással kapcsolatos szerződéses dokumentumok.

Nézd meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztrálj újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétled meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívnak.

A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) mellékletében (Direkt Azonosító pdf).

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Lenyíló - Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Hasznos infók a Videobankos számlanyitáshoz

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezel a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényeddel keresd fel bankfiókjaink valamelyikét.

  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél 
  • Lakcímkártya

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.

Nézd meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztrálj újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétled meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívnak.

  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig. 
  • Amennyiben várakoznod kell kérjük ne kattints el és ne frissítsd az oldalt, mert a várakozási idő újraindul. 
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudj lenni egy helyiségben. 
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tudsz visszatérni a videóhívásba.

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szükséged, kérjük fordulj kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával. 

Amennyiben a feltételek adottak, akár pár percen belül, egyéb esetekben, amikor további feldolgozási lépések szükségesek, akár 1 órán belül megnyílhat a számla.
A sikeres számlanyitásról a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást, amely tartalmazza a myRaiffeisen mobilapplikáció aktiválásához szükséges információkat. A számlát a mobilapplikáció aktiválása után azonnal használhatod. 
Ezen kívül az e-mailben megtalálod a myRaiffeisen portál elérhetőségét is, ahonnan elérhetőek a számlanyitással kapcsolatos szerződéses dokumentumok.

A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Tartalom megjelenítő