Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról - Raiffeisen BANK
Tartalom megjelenítő
Vissza Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról
Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról
A Raiffeisen Bank chat csatorna szolgáltatása (a továbbiakban: Chat, vagy Chat szolgáltatás) lehetővé teszi, hogy nem azonosított csatornán, az érdeklődő személy kérdést tegyen fel a Raiffeisen Bank chatbotjának általános banki szolgáltatásokkal kapcsolatos témakörökben. A chatbot gépi tanulással fejlődik, alkalmazása során nem történik profilalkotás vagy automatizált döntéshozatal.
A Chat szolgáltatást a Raiffeisen Bank Zrt. (székhely: 1133 Budapest, Váci út 116-118.; cégjegyzékszám: 01-10-041042, adószám: 10198014-4-44, a továbbiakban: Bank) üzemelteti.
Felhívjuk tisztelt figyelmét, hogy a Chat szolgáltatás
- Kizárólag azonosítás nélkül igénybe vehető, általános információk nyújtására szolgál, ezért személyes adatokat, banktitoknak minősülő adatokat csak abban az esetben adjon meg, ha kollégáink kérik visszahívási igény rögzítése céljából.
Nem fogad el:
- tranzakciós, vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem kezdeményezhető;
- hiteligénylést, vagy bármilyen más szolgáltatás igénylésére vonatkozó kérelmet, csak általános tájékoztatást nyújt;
- befektetési szolgáltatásra vonatkozó igényt, kérelmet.
- A Raiffeisen Bankhoz a Chat szolgáltatás útján eljuttatott észrevétel, kérdés, kifogás nem minősül hivatalos panaszbejelentésnek. Kérjük, hogy panasza benyújtásának részleteiről tájékozódjon az alábbi linken: https://www.raiffeisen.hu/kapcsolat/panasz-bejelentese
Hogyan használja a Raiffeisen Chat szolgáltatást?
- A Chat szolgáltatás a Bank honlapjának (www.raiffeisen.hu) része, külön program letöltését nem igényel.
- A Chat használata nem igényel külön regisztrációt.
- Az összes párbeszéd chatbottal kezdődik, amely gépi tanulással fejlődik. Egyszerűen fogalmazza meg a kérdését használata során, és a chatbot az előre meghatározott válaszok közül a legalkalmasabbat nyújtja Önnek.
- Chatbeszélgetést a Bank honlapját betöltve tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén megjelenő chat ablak aktiválásával, a szolgáltatás 0-24 órában elérhető, ügyintézővel történő beszélgetés munkanapokon 8 órától 16 óráig lehetséges.
- Amennyiben szeretne ügyintézővel beszélni, arra is biztosítunk lehetőséget, munkanapokon reggel 8 órától 16 óráig.
- Ügyintéző kérése szabadszöveges (pl.: ügyintézővel szeretnék beszélni) üzenettel lehetséges, illetve, ha a chatbot nem tud válaszolni, a felajánlott „Ügyintézővel szeretnék beszélni” gomb megnyomásával.
- Amennyiben visszahívást szeretne kérni, a felajánlott „Visszahívást kérek” gombra kattintson, ahol a személyes adatait az erre kialakított visszahívó űrlapon (formon) kell megadnia. Kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
- A chat beszélgetés elindítását követően Önnek meg kell ismernie és el kell fogadnia a Chat szolgáltatáshoz kapcsolódó adatkezelési tájékoztatónkban foglaltakat.
- Az üzenetek elküldését a szövegbeviteli mező mellett található nyílra kattintva, vagy az ENTER gomb lenyomásával tudja elküldeni.
- A Chat beszélgetés befejezése után Ön értékelheti a chatbottal, illetve ügyintézőnkkel történő beszélgetést.
A Raiffeisen Bank chat szolgáltatás igénybevételének feltételei
- A Chat szolgáltatásban folytatott beszélgetés rögzítésre kerül.
- A Chat szolgáltatását minden igénybe vevő a saját kockázatára és felelősségére veheti igénybe.
- A Chat szolgáltatás keretében történő tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, ajánlatnak vagy elemzésnek. Kérjük, hogy pénzügyeit érintő döntései meghozatala előtt keresse fel az Önhöz legközelebb eső Raiffeisen bankfiókot, Telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
- A Chat szolgáltatás célja, az azt igénybe vevő személy kizárólag általános jellegű tájékoztatása a Bank szolgáltatásairól, személyre szabott tájékoztatás ezen a csatornán nem igényelhető.
- A Chat szolgáltatáson keresztül folytatott beszélgetések nem azonosított beszélgetések. Sem a Chat, sem munkatársaink nem kérhetnek banki azonosító kódokat, jelszavakat semmilyen rendszerhez és semmilyen azonosításhoz. Bankkártya- és bankszámlaszámot, titkos jelszavakat, egyedi kódokat semmilyen körülmények között ne adjon meg, ne tegyen közzé a Chat szolgáltatás igénybevétele során.
- A Raiffeisen Bank munkatársa a chat beszélgetést haladéktalanul megszakítja azzal a személlyel, aki illetlen, kulturálatlan, becsületsértő, rasszista és gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, a Bank jóhírnevét sértő, vagy a Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzenetet küld a chat beszélgetésbe.