Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet - Raiffeisen BANK
Útkövető
Tartalom megjelenítő
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet
Az internetbankban sorban állás nélkül, bármikor biztonságosan intézheti pénzügyeit.
Hogyan változott a belépés a Raiffeisen DirektNetbe?
Megváltozott a DirektNet bejelentkezési képernyője.
- A Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően jelenik meg a Jelszó mező.
- Ha Ön használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően a Hitelesítési azonosító mező jelenik meg egy azonosító számmal. Ez a hitelesítési azonosító szám szerepel a Mobil Alkalmazásban megjelenő értesítés szövegében is. Az értesítésben az Igen gombra nyomva hagyhatja jóvá a DirektNet belépést.
A Mobil-token az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód.
Tudjon meg többet a Mobil-token aktiválásáról és használatáról a gombra kattintva!
Megnézem, hogy működik a Mobil-token?
Hogyan változott a megbízások aláírása?
- A megbízásokat (pl. átutalás) a képernyő alján az egyes nyomógombokra kattintva indíthatja el, írhatja alá.
- Ha Ön használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód (vagy Hardver token) helyett a Mobil-tokent, azaz
- az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
- ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást is használhat pl. az átutalás aláírásához.
Tudjon meg többet a Mobil-token használatáról a gombra kattintva!
Megnézem, hogy működik a Mobil-token?
Egyetlen Direkt Azonosítóval több számla is elérhető
Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy
- bármely Direkt Azonosítóval beléphet a DirektNetbe, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
- A Mobil-tokennel minden számlán (kivéve értékpapír-számlák) aláírhatja megbízásait.
- Amennyiben nem szeretné használni a Mobil-tokent, úgy a megbízások hitelesítéséhez kizárólag az egyes Direkt Azonosítókhoz korábban beállított hitelesítési eszközt (Jelszó, egyszer használatos SMS jelszó, Hardver token) használhatja.
- A telefonos banki szolgáltatás ügyfélszolgálatunkon belül az azonosításhoz kötött szolgáltatásainkat továbbra is a különböző számlákhoz tartozó Direkt Azonosító és Direkt PIN kódokkal érheti el.
Miért érdemes?
Önnek ajánljuk a Raiffeisen DirektNet szolgáltatást, ha
- a kényelmes online ügyintézést választja,
- biztonságos megoldást keres,
- sajnálja az idejét sorban állással tölteni.
Azért érdemes a Raiffeisen DirektNetet használni, mert
- bárhonnan, bármikor megnézheti bankszámlája aktuális egyenlegét,
- átutalásokat, betétlekötést indíthat, devizát válthat azonnali árfolyamon,
- az internetbank biztonságos, mivel a megbízásokat már Mobil-tokennel (5 számjegyű Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomat vagy iOS arcfelismerő azonosítással) is hitelesítheti
- nemcsak időt, hanem pénzt is megtakaríthat, mert a tranzakciós díjak nagyon kedvezőek.
Igényeljen DirektNet hozzáférést, hogy Ön is élvezhesse az internetes banki ügyintézés kényelmét!
Tippek, ötletek
- Banki nyitvatartási időn túl is indíthat átutalást, amit a következő banki napon teljesítünk.
- Lekötött betéteinek lejáratát nyomon követheti, a betét felszabadulást követően mihamarabb újra lekötheti, az Internet Brokering szolgáltatás segítségével befektetési megbízást is adhat.
- Rendelkezhet csoportos beszedési megbízásokról, állandó átutalási megbízásokról.
- Ha kíváncsi korábbi bankszámlakivonatára, egy évre visszamenőleg itt megtalálja.
Igénylés
Amennyiben Ön igénybe veszi a Raiffeisen Számlavezetési szolgáltatását:
Igényeljen Direkt szolgáltatást gyorsan és egyszerűen VideoBankon keresztül! |
|
Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173. | |
Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot. | |
A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot. | |
Az igényléshez szükséges dokumentumok:
|
|
Beállítjuk a szolgáltatást, melyről egy SMS tájékoztatást küld. |
Ha Ön még nem veszi igénybe a Raiffeisen számlavezetési szolgáltatását:
Kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot. | |
A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot. | |
A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
|
|
Válassza a Díjnyertes számlát, és csökkentse a számlavezetési díját! | |
A számlanyitással egyidőben igényeljen DirektNet internet banki hozzáférést. | |
A DirektNet aktiválásához egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra. |