Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet - Raiffeisen BANK

Útkövető

Tartalom megjelenítő

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet

DirektNet Internet Banking

Az internetbankban sorban állás nélkül, bármikor biztonságosan intézheti pénzügyeit.

Hogyan változott a belépés a Raiffeisen DirektNetbe?

Megváltozott a DirektNet bejelentkezési képernyője.

  • A Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően jelenik meg a Jelszó mező.
  • Ha Ön használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően a Hitelesítési azonosító mező jelenik meg egy azonosító számmal. Ez a hitelesítési azonosító szám szerepel a Mobil Alkalmazásban megjelenő értesítés szövegében is. Az értesítésben az Igen gombra nyomva hagyhatja jóvá a DirektNet belépést.

A Mobil-token az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód.

Tudjon meg többet a Mobil-token aktiválásáról és használatáról a gombra kattintva!

Megnézem, hogy működik a Mobil-token?


Hogyan változott a megbízások aláírása?

  • A megbízásokat (pl. átutalás) a képernyő alján az egyes nyomógombokra kattintva indíthatja el, írhatja alá.
  • Ha Ön használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz tartozó Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód (vagy Hardver token) helyett a Mobil-tokent, azaz
    • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
    • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást is használhat pl. az átutalás aláírásához.

Tudjon meg többet a Mobil-token használatáról a gombra kattintva!

Megnézem, hogy működik a Mobil-token?


Egyetlen Direkt Azonosítóval több számla is elérhető

Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy

  • bármely Direkt Azonosítóval beléphet a DirektNetbe, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
  • A Mobil-tokennel minden számlán (kivéve értékpapír-számlák) aláírhatja megbízásait.
  • Amennyiben nem szeretné használni a Mobil-tokent, úgy a megbízások hitelesítéséhez kizárólag az egyes Direkt Azonosítókhoz korábban beállított hitelesítési eszközt (Jelszó, egyszer használatos SMS jelszó, Hardver token) használhatja.
  • A telefonos banki szolgáltatás ügyfélszolgálatunkon belül az azonosításhoz kötött szolgáltatásainkat továbbra is a különböző számlákhoz tartozó Direkt Azonosító és Direkt PIN kódokkal érheti el.

Önnek ajánljuk a Raiffeisen DirektNet szolgáltatást, ha

  • a kényelmes online ügyintézést választja,
  • biztonságos megoldást keres,
  • sajnálja az idejét sorban állással tölteni.

Azért érdemes a Raiffeisen DirektNetet használni, mert

  • bárhonnan, bármikor megnézheti bankszámlája aktuális egyenlegét,
  • átutalásokat, betétlekötést indíthat, devizát válthat azonnali árfolyamon,
  • az internetbank biztonságos, mivel a megbízásokat már Mobil-tokennel (5 számjegyű Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomat vagy iOS arcfelismerő azonosítással) is hitelesítheti
  • nemcsak időt, hanem pénzt is megtakaríthat, mert a tranzakciós díjak nagyon kedvezőek.

Igényeljen DirektNet hozzáférést, hogy Ön is élvezhesse az internetes banki ügyintézés kényelmét!

 

ÉRDEKEL

  • Banki nyitvatartási időn túl is indíthat átutalást, amit a következő banki napon teljesítünk.
  • Lekötött betéteinek lejáratát nyomon követheti, a betét felszabadulást követően mihamarabb újra lekötheti, az Internet Brokering szolgáltatás segítségével befektetési megbízást is adhat.
  • Rendelkezhet csoportos beszedési megbízásokról, állandó átutalási megbízásokról.
  • Ha kíváncsi korábbi bankszámlakivonatára, egy évre visszamenőleg itt megtalálja.

Amennyiben Ön igénybe veszi a  Raiffeisen Számlavezetési szolgáltatását:

 

Igényeljen Direkt szolgáltatást gyorsan és egyszerűen VideoBankon keresztül!

VIDEOBANKON INTÉZEM

  Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  Az igényléshez szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  Beállítjuk a szolgáltatást, melyről egy SMS tájékoztatást küld.

Ha Ön még nem veszi igénybe a Raiffeisen számlavezetési szolgáltatását:

  Kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  Válassza a Díjnyertes számlát, és csökkentse a számlavezetési díját!
  A számlanyitással egyidőben igényeljen DirektNet internet banki hozzáférést.
  A DirektNet aktiválásához egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.

Űrlap