Díjnyertes Számla - Raiffeisen BANK

Sticky - Magánszemély bankszámlák

Tartalom megjelenítő

Díjnyertes Számla


LAKOSSÁGI FORINT SZÁMLAVEZETÉS (BANKSZÁMLA)

Betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön - vásárlás
Betétikártya-szolgáltatás
Készpénzfelvétel belföldön - forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
 

Most 50 000 Ft jóváírást adunk a Díjnyertes számlához 

  • Szelfivel, VideoBankáros azonosítással, vagy bankfiókunkban nyitható
  • 18 évet betöltött új ügyfélként, 1 év hűségidő vállalása mellett
  • ha 2024. 08.23-ig legalább 5 alkalommal min. 1 000 Ft értékben vásárol bankkártyájával
     

Nyisson számlát mobilapplikáció segítségével!

Töltse le a gombra kattintva mobilján a myRaiffeisen applikációt, és indíthatja is a számlanyitást egy szelfivel:

Ha laptopon nézi oldalunkat, szkennelje be mobiljával az alábbi kódot:

 

Akció időtartama: 2024.05.13. és 2024.08.02. között (online 2024.08.02. 12:00 óráig)
A feltételek teljesítése esetén a jóváírást egyösszegben, legkésőbb 2024. szeptember 13-ig utaljuk.

Nyári Számlanyitási promóció: új ügyfél, aki 2023.12.13-tól a 2024.05.12-ét követő számlanyitásig nem rendelkezett Raiffeisen Lakossági vagy Premium bankszámlával. Az 50 000 Ft jóváírást vissza kell fizetni, ha a bankszámla hűségidőn belül megszűnik. 
A promóciós számlák meghatározása, a jóváírás és a bankszámlák, illetve a Megtakarítási Számla további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások, a Premium Banking, illetve a Raiffeisen Reflex Megtakarítási Program Kondíciós Listában, a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben. 

  • fizetése erre a bankszámlára érkezik 
  • aktívan bankol online: vásárol, használja a netbankot vagy mobilbankot 
  • bankkártyával fizet, készpénzt vesz fel


Mit nyújt a Díjnyertes Számla?

  • akciósan 0 Ft számlavezetés, ehhez mindössze 2 feltételt kell teljesíteni havonta az alábbiak közül:
    • havonta minimum a mindenkori bruttó havi minimálbérnek megfelelő jóváírás, azaz 266 800 Ft érkezik a számlára akár két részletben,
    • 1 db eseti átutalást megad a myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül,
    • minimum 20 db kártyás vásárlást végez
  • 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 20 ezer forintig1
  • 0 Ft a beszedések teljesítésének díja
  • 0 Ft belföldi és külföldi vásárlás betétikártyával 
  • 0 Ft akciónkban a VertiCard betéti kártya kibocsátási díja2
  • 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja
  • 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről 3  

Nyilatkozzon az ingyenes készpénzfelvételről egyszerűen, néhány kattintással a netbankon vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban!

Díjnyertes Számla havi számlavezetési díja: 

  Két feltétel együttes teljesítése esetén Egy feltétel teljesítése esetén Feltétel-teljesítés hiányában
Havi számlavezetési díj/számla    

Akciós díj: 
0 Ft 2025. 03. 31-ig

Nem akciós díj:
143 Ft

1 446 Ft     2 908 Ft

 

EBKM: 0,01%


1 A 20 000 Ft feletti összegre a díj 0,3%, maximum 10 000 Ft.
2 Az akció 2024. december 31-ig érvényes. A 2024. április 1-jén hatályos kondíciók alapján a 2. évtől az éves díj 7 780 Ft, a 2. kibocsájtástól a kibocsátási díj 4 230 Ft.
3 A nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV.
törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.

Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?

A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.

Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?

A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.

Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?

Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Az applikációban alapértelmezetten a személyi igazolványodat kell fotóznod, a „Váltás útlevélre” felirat megnyomásával válthatsz útlevél fotózásra. Amennyiben személyi igazolványod vagy útleveled fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.

Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?

Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.

Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?

Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.

Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?

Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.

Mikortól tudom használni a számlát?

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.

Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Segítünk megtakarítani!

Ha az új a bankszámla mellé Megtakarítási Számlát is nyit, és havonta 10 000 Ft-tal növeli egyenlegét, 6 hónap után 20 000 Ft-tal növeljük félretett pénzét.

Díjmentesen nyithat Megtakarítási Számlát, néhány kattintással a myRaiffeisen appban, miután megkapta és aktiválta új bankkártyáját
 Ön dönti el, mennyit tesz félre automatikusan bankkártyás vásárlások, készpénzfelvétel után. Mi ezt naponta átvezetjük Megtakarítási Számlájára.
Észrevétlenül gyűlik a pénz a Megtakarítási Számlán. Tovább növelheti megtakarítását, ha új bankszámládról automatikus havi átvezetést állít be a Megtakarítási Számlára.
 Félretett pénzhez bármikor hozzáférhet.

 

20 000 Ft jóváírás 2024.05.13. és a 2024.08.23. között újonnan nyitott Megtakarítási Számlára, 6 hónapon át havi 10 000 Ft növekmény esetén jár. 
EBKM: 0,01% 
A 20 000 Ft jóváírást a Nyári Számlanyitási promócióban feltételeket teljesítő és számlát nyitó ügyfél kaphatja meg.

A promóciós számlák meghatározása, a jóváírás és a bankszámlák, illetve a Megtakarítási Számla további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások, a Premium Banking, illetve a Raiffeisen Reflex Megtakarítási Program Kondíciós Listában, a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben. 
 

A myRaiffeisen mobilapplikációnkkal gyorsan, papírmentesen nyithat bankszámlát egy szelfivel, néhány egyszerű lépésben! 

  1. Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
  2. Nyissa meg az applikációt, és kattintson a képernyőn a számlanyitás gombra, és mehet! 
  3. Válassza ki az Aktivitás 3.0 számlát, majd válasszon bankkártyát is!
  4. Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
  5. Fotózza be okmányait, készítse el szelfijét!
  6. Írja alá a szerződését!

Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak.
Számlanyitást követően a szerződéseket e-mailben fogja megkapni.

A szelfis számlanyitás feltételei:

  • betöltött 18. életév
  • Magyarországon kibocsátott chipes személyi igazolvánnyal, lakcímkártyával, vagy útlevéllel magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni 
  • NFC képes mobiltelefon 
  • nincs a számlanyitáskor élő Raiffeisen bankszámlája, hitelszerződése vagy értékpapírszámlája
     

Töltse le most a myRaiffeisen mobilapplikációt!

Mobilján erre a gombra kattintva:

Vagy szkennelje be mobiljával az alábbi kódot:

 

Hasznos tudnivalók a szelfis számlanyitáshoz

Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?

A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.

Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?

A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.

 

Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?

Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Az applikációban alapértelmezetten a személyi igazolványodat kell fotóznod, a „Váltás útlevélre” felirat megnyomásával válthatsz útlevél fotózásra. Amennyiben személyi igazolványod vagy útleveled fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.

VMit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?

Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.

Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?

Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.

Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?

Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.

Mikortól tudom használni a számlát?

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.

Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf))

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Ha online szeretne számlát nyitni, de idegenkedik a szelfis számlanyitástól, VideoBankon kollégáink segítenek az azonosításban.

  • munkanapokon 8:00-20:00 óra között
  • mobilról, tabletről, számítógépről is indítható
  • VideoBankon mindegyik számlánkat meg tudja nyitni

VideoBankon nyitok számlát

Hasznos tudnivalók a VideoBankos számlanyitáshoz

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumait is ide fognak érkezni.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Nézze meg kisfilmünket a VideoBankos számlanyitásról!

            

Adja meg elérhetőségét, telefonos szakértőnk visszahívja, segít a számlaválasztásban, és időpontot foglal bankfiókunkba!
Így várakozás nélkül nyithat Raiffeisen bankszámlát a bankfiókban, és egyúttal megbízhat minket, hogy a teljes bankváltást elintézzük Ön helyett.

Bankfiókban nyitok számlát

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós Lista tartalmazza. 

Online nyitja számláját? 
Egyszerűen megadhatja állandó és csoportos átutalásaidat új számlájához a mobil applikációban.

Egy számlaváltással sokat lehet spórolni, ezért a bankváltással járó teendők ne tartsák vissza! 

Bankfiókban mindössze egyetlen nyomtatványyal megbízhat minket, és a teljes bankváltást mi intézzük:

  • segítünk, hogy jövedelmét új bankszámlájára tudja utalni, és a másik banknál lévő bankszámláján megadott rendszeres átutalásait, beszedéseit átirányítsa Bankunkhoz
  • rendszeres átutalásait, beszedéseit (pl. közös költség vagy villanyszámla fizetése) átirányítjuk új bankszámlájára.
     

OBA általános

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, az Általános Üzleti Feltételek, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a vonatkozó Kondíciós Listák tartalmazzák. 

EBKM: 0,01 %

Űrlap